«Інформаційні війни», що активізувалася наприкінці минулого року, різко зменшили рівень довіри громадян України до ЗМІ (телебачення. радіо, преса). Вперше, за весь період реалізації моніторингу «Українське суспільство» показники недовіри до медіа в Україні сягнули вище показників довіри до них. Сьогодні ЗМІ довіряють (в цілому або переважноі) 25% і не довіряють (повністю або переважно) 45% дорослого населення, тоді як рік тому — 37% і 29% відповідно (без урахування мешканців Криму).
В порівнянні з відношенням громадян до засобів ЗМІ в 2013 році, коли рівень недовіри до них був практично однаковим у всіх регіонах України (в межах 27% на Заході до 33% на Півдні), в 2014 році фіксується жорстка регіональна дифференціалізація. У Західному регіоні ЗМІ не довіряють 24% респондентів, в Центральному регіоні — 39%, у Південному — 50%, Східному — 57%, на Донбасі — 68%.
Найвищий відсоток тих, хто говорить про дефіцит достовірної інформації є Донбас — 49%, Східний регіон — 42%, Південний регіон — 37%. Відносно менше таких у Центральному регіоні — 31% і Західному — 19%.
Презентуючи 16 жовтня результати дослідження на «Круглому столі» на тему «Україна: Суспільство на зламі. Результати соціологічного моніторингу Інституту соціології НАН України 1992-2014 р.р.), організованому за інформаційної підтримки ГО «Київський прес-клуб» (голова правління Юрій Пересунько), Інституту аналізу та прогнозування (директор Юрій Лісничий), Незалежної профспілки гірників та Конфедерації вільних профспілок України (голова Михайло Волинець), Наталя Костенко, завідувачка відділом соціології культури і масових комунікацій, доктор соціологічних наук зазначила, що рівень довіри українців до ЗМІ фактично скотився до рівня довіри Компартії України.