Рівень довіри до засобів масової інформації катастрофічно падає

 ›  ›  ›  › Рівень довіри до засобів масової інформації катастрофічно падає

ГОЛОВНА,круглий стіл,новини  інституту

Рівень довіри до засобів масової інформації катастрофічно падає

1352040

«Інформаційні війни», що активізувалася наприкінці минулого року, різко зменшили рівень довіри громадян України до ЗМІ (телебачення. радіо, преса).  Вперше, за весь період реалізації моніторингу «Українське суспільство» показники недовіри до медіа в Україні сягнули вище показників довіри до них. Сьогодні ЗМІ довіряють (в цілому або переважноі) 25% і не довіряють (повністю або переважно) 45% дорослого населення, тоді як рік тому — 37% і 29% відповідно (без урахування мешканців Криму).

В порівнянні з відношенням громадян до засобів ЗМІ в 2013 році, коли рівень недовіри до них був практично однаковим у всіх регіонах України (в межах 27% на Заході до 33% на Півдні), в 2014 році фіксується жорстка регіональна дифференціалізація. У Західному регіоні ЗМІ не довіряють 24% респондентів, в Центральному регіоні — 39%, у Південному — 50%, Східному — 57%, на Донбасі — 68%.

Найвищий відсоток тих, хто говорить про дефіцит достовірної інформації є Донбас — 49%, Східний регіон — 42%, Південний регіон — 37%. Відносно менше таких у Центральному регіоні — 31% і Західному — 19%.

Презентуючи 16 жовтня результати дослідження на «Круглому столі» на тему «Україна: Суспільство на зламі. Результати соціологічного моніторингу Інституту соціології НАН України 1992-2014 р.р.), організованому за інформаційної підтримки ГО «Київський прес-клуб» (голова правління Юрій Пересунько), Інституту аналізу та прогнозування (директор Юрій Лісничий), Незалежної профспілки гірників та Конфедерації вільних профспілок України (голова Михайло Волинець), Наталя Костенко, завідувачка відділом соціології культури і масових комунікацій, доктор соціологічних наук зазначила, що рівень довіри українців до ЗМІ фактично скотився до рівня довіри Компартії України.

Рівень довіри до засобів масової інформації катастрофічно падає Reviewed by on 18.10.2014 .

«Інформаційні війни», що активізувалася наприкінці минулого року, різко зменшили рівень довіри громадян України до ЗМІ (телебачення. радіо, преса).  Вперше, за весь період реалізації моніторингу «Українське суспільство» показники недовіри до медіа в Україні сягнули вище показників довіри до них. Сьогодні ЗМІ довіряють (в цілому або переважноі) 25% і не довіряють (повністю або переважно) 45% дорослого населення, тоді

ABOUT AUTHOR /